Apa yang Anda Cari ?

Thursday 12 June 2014

KURUS DENGAN SHAKLEE

Bagaimana boleh kurus dengan Set Kurus Shaklee



Sebelum tu, kita tengok dulu produk yang terkandung dalam set kurus shaklee dan membantu anda untuk menurunkan berat badan dan mendapatkan bentuk badan yang menarik.





BAKAR LEMAK

Untuk membakar lemak-lemak yang dah bertepek kat dalam badan tu, dicadangkan mengambil OmegaGuard atau Lecithin atau kedua-duanya sekali..Lecithin membantu mengelmulsikan lemak dan Omega Guard membantu mengawal selera makan dengan mengimbangi paras gula dalam badan. Kedua-duanya bertindak dalam memecahkan dan membakar lemak dan kolesterol yang berlebihan dalam badan…


BUANG LEMAK

Dah bakar lemak tapi if tak buang sama jugak..proses ini dinamakan detox…Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien. ..cadangan yang sesuai untuk proses detox adalah Alfalfa Complex  atau Herb Lax…Herb Lax sangat sesuai untuk orang2 yang ada masalah sembelit. tapi tidak sesuai untuk diambil oleh ibu2 yang menyusu anak kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak…


BINA OTOT

Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Bila otot dalam badan anda lebih banyak, maka lebih mudah berlaku pembakaran lemak-lemak. Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan, pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan ESP/ MealShake (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan).



*Untuk cara makan dan free consultatation, sila berhubung terus dengan saya...


Testimoni pelanggan bila mula fokus dengan Omega Guard untuk turunkan berat badan.


"Hari pertama saya amik 3 biji Omega Guard selepas lunch....sepanjang petang sehingga malam saya merasa sangat dahaga , hanya ALLAH sahaja yang tahu. Saya tak de rasa lapar tetapi saya rasa sangat dahaga. Air botol 1.5Liter peneman ke mana saya pergi. Dah minum 3 botol, tekak masih dahaga. Malam pun sama. Hmm memang pelik. Hari pertama lupa makan buah....so tak best ke toilet"

"Hari kedua, saya cuba makan pagi pula, unik, sebab tengari saya cuma makan nasi 3 suap dah rasa kenyang tapi saya rasa sangat dahaga. So saya banyak minum air. Saya bancuh ESP, Meal Shake dan PD supaya saya lebih kenyang pada waktu tengahari. Malam memang tak berapa makan sebab dah kenyang dengan air"

"Hari ketiga, makan waktu pagi juga dan lebih kurang dengan hari sebelum ini. So saya dapati saya perlukan buah yang banyak supaya tak mudah sembelit ke tandas nanti. Apa yang best, perut senang kenyang"

"Berbanding saya amik lecithin dulu, saya mudah rasa lapar bila lambat makan. Mungkin sebab ia bakar lemak jadi badan perlu kalori untuk menggantikan yang telah dibakar. Beza amik Omega, mungkin sebab pengambilan 3 biji sehari buat badan panas, tekak juga beri signal dahaga agar minum lebih air. Bila kenyang air, kita tak berapa nak makan."

"Namun saya masih amalkan lecithin sebab ia bagus untuk elakkan bloated....kembung perut atau senak."


Bagi yang takut gemuk kerana air, disarankan seminggu atau 2 kali sebulan pergi berurut. Ia sangat membantu selain bersenam setiap hari.


Mungkin ada sesetengah orang boleh kurus sebab senam setiap hari dan amalkan cara hidup sihat terutama mereka yang mempunyai metabolisme yang sangat tinggi, tapi bagi customer diatas, dia tetap perlukan ejen pembakar lemak ini iaitu Omega Guard dan Lecithin. Bagi yang serius nak slim, sila dapatkan alfalfa dan herb lax untuk proses detox yang best!


Namun apa pun perlu ingat, nak kurus, slim TAK BOLEH hanya bergantung pada supplement semata-mata , kita perlu amalkan cara hidup yang sihat, makanan yang sihat, serat yang banyak serta air yang mencukupi barulah semuanya seimbang




---------------------------------------------------------------------------------------------------

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



HUBUNGI SAYA
Email: tollgategirl@yahoo.com
H/P no: 017 3725667
FB: Ummi Hanifah Abd Halim
Instagram: mamaummi



COD - Saujana Utama; Puncak Alam; Alam Budiman; Sri Pristana; Sungai Buloh; Desa Coalfield; Sunway Kayangan; sepanjang jalan batu Arang dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA


2 comments: