Apa yang Anda Cari ?

Thursday 12 June 2014

KELEBIHAN SET MENYUSU SHAKLEE

INI BUKAN CERITA DONGENG ATAU PROPA YE.....

Kenapa saya pilih SET MENYUSU SHAKLEE dan terus jatuh cinta?...sedangkan banyak lagi milk booster kat market.



Dua tahun lepas, saya minta pakcik google recommend kat saya milk booster, niat di hati untuk bagi anak dapat susu badan sepenuhnya...



Pakcik google pun recommend la kat saya macam-macam milk booster....saya pun dah x ingat...saya search sampai page ke 10 kalau tak salah...salah satunya set menyusu Shaklee.

dan saya akhirnya memilih set menyusu shaklee kerana testimoni yang memberangsangkan.
saya mulakan dengan trial pack untuk stock sebulan. 

Bila dah mula makan, maka rajin la saya google kebaikan pil-pil yang masuk kedalam perut ni. Ooooooooooooooo banyak lagi khasiat vitamin-vitamin ni selain jadi milk booster. Walaupun agak lambat kesannya, tidak lah sehari dua makan supplement terus susu jadi melimpah ruah...Almaklumlah Vitamin bukannya ubat ataupun drug maka saya teruskan juga....



2nd month saya continue dengan trial pack lagi. 



3rd month saya ambik 2 set trial pack sekali, untuk bagi hubby rasa kebaikan vitamin ni. Ye la, nak jugak bagi cik abang rasa kebaikan dan kelebihan supplement Shaklee. Satu lagi sebab saya bagi dia makan adalah kerana saya ada terbaca Alfalfa juga dapat membantu orang yang ada penyakit GOUT. 


4th month, saya beli full pack disebabkan saya telah jatuh cinta dengan vitamin shaklee...Beli untuk tambah susu, tapi dapat bonus lain pulak...siapa tak nak?

Apa yang ada dalam set menyusu Shaklee ni? Baca di sini




Kenapa saya jatuh cinta dengan Set menyusu Shaklee selain daripada MILK BOOSTER:


  • Kulit bertambah cantik dengan adanya B Complex dan Vit C dan ESP
  • Luka, parut2 dan stretch mark cepat pulih dengan adanya Vit C & ESP.
  • Kulit bertambah cerah dengan adanya ESP
  • Rambut dah kurangkan gugur dengan adanya ESP yg menguatkan rambut dan kuku
  • Suami pun rasa best, dah x yah mkn manjakani dgn adanya Alfalfa. Macam anak dara..
  • Badan bertenaga, tidur pun lambat. Kalau dulu belum pkl 9 dah terlepek. ini kerana dengan bantuan B complex dan VITALEA.
  • Tidak lagi diserang sakit kepala dengan adanya B complex dan OSTEMATRIX
  • Baby cepat kenyang dengan pengambilan ESP dan susu juga menjadi pekat.
  • Tidak lagi mengalami kejang kaki dengan adanya OSTEMATRIX
  • Senang bangun pagi pun sebab ada OSTEMATRIX
  • Dulu saya ni jenis susah buang air besar, kadang2 sampai seminggu sekali. Sekarang tiap2 hari saya dapat membuang lagi...dengan adanya ALFALFA

Sekarang saya bukan saja consume vitamin shaklee, saya juga amalkan gaya hidup selamat dengan menggunakan produk kebersihan seperti sabun basuh baju, pelembut, pencuci serbaguna, pencuci pinggan mangkuk. Selamat, bebas dari bahan merbahaya..






Saya sama sekali tidak pernah menyesali tindakan saya mencuba produk Shaklee 3 tahun yang lepas. 

Kesihatan saya semakin bertambah baik.





---------------------------------------------------------------------------------------------------

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



HUBUNGI SAYA
Email: tollgategirl@yahoo.com
H/P no: 017 3725667
FB: Ummi Hanifah Abd Halim

Instagram: mamaummi




1 comment: