Apa yang Anda Cari ?

Friday 12 September 2014

LARANGAN MENGGUNAKAN PRODUK SHAKLEE

Selalunya pengedar Shaklee akan menyarankan anda beberapa produk Shaklee untuk kebaikan itu dan ini. Cuba anda ingat kembali, sebelum anda membeli apa-apa produk, adakah anda memberitahu kepada pengedar Shaklee anda sekiranya anda mempunyai sebarang penyakit?


Hari ni saya menasihatkan anda untuk tidak menggunakan Produk Shaklee tersebut sekiranya :


1. Anda hamil atau menyusu tidak digalakkan untuk mengambil VIVIX kerana ia mengubah DNA & hormon. Ibu hamil memerlukan hormon tertentu dengan kadar yang tinggi dan hormon tertentu dengan kadar yang sedikit. Jadi jangan suka-suka hendak ambil VIVIX yang boleh mengubah hormon anda. Tapi anda masih boleh beli VIVIX untuk suami anda..

2. Ibu yang menyusukan juga tidak digalakkan untuk mengambil Cinch kerana Cinch mengandungi kalori yang rendah. Ibu menyusu memerlukan kalori yang banyak. Anda boleh mengantikan Cinch dengan ESP atau Lecithin ataupun Omega Guard sekiranya anda bercadang untuk menurunkan berat badan.

3. Penghidap SLE tidak boleh mengambil Alfalfa kerana alfalfa mengandungi sejenis asid-amino L-Canavanine yang menyebabkan penyakit SLE menjadi keradangan. Pesakit SLE sebaiknya ambil VIVIX.

4. Ibu yang di peringkat awal kehamilan tidak dinasihatkan mengambil alfalfa kerana alfalfa boleh induce kedatangan haid dan boleh menyebabkan keguguran.

5. Penghidap Anemia tidak boleh mengambil alfalfa kerana ia boleh memusnahkan sel darah merah.

6. Vita-Lea tidak boleh diambil bersama Ostematrix atau sebarang produk tenusu kerana kalsium akan menghalang penyerapan iron yang terdapat di dalam Vita-Lea.

7. Pesakit Thalasemia tidak boleh mengambil Vita-Lea kerana ianya mengandungi kadar iron yang tinggi yang akan menyebabkan pesakit Thalasemia menjadi lemah. Namun, anda masih boleh mengambil produk lain untuk menjaga kesihatan dan kecantikan.

8. Pesakit Hyper  Tiroid tidak boleh mengambil Alfalfa & Vitalea

9. Pesakit Hypo Tiroid tidak boleh mengambil ESP




Anak-anak saya pun pantang dengan produk Shaklee...

PANTANG JUMPA..lagi-lagi NUTRIFERON dan OMEGA GUARD




"INGIN MENJANA PENDAPATAN 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN ONLINE SAHAJA? 
DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 
FB : Ummi Hanifah Abd Halim 
Phone : 017-3725667 (sms/whatsapp) Email : tollgategirl@yahoo.com 
* COD - Saujana Utama; Puncak Alam; Alam Budiman; Sri Pristana; Sungai Buloh; Desa Coalfield; Sunway Kayangan; sepanjang jalan batu Arang dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA 

No comments:

Post a Comment