Apa yang Anda Cari ?

Tuesday 22 October 2013

TINGKATKAN KESIHATAN ANAK

Ramai ibu-ibu mengadu, kebanyakan nya mengadu kat FB tentang masalah kesihatan anak. Antara penyakit yang kerap mengganggu anak-anak kecil adalah batuk yang berpanjangan sampai kena amik nebulizer. dan tidak juga elok sampai terpaksa ditahan di wad. Siapa tahan, kalau tiap-tiap bulan kena ambik nebulizer.

Dulu, anak saya pun macam tu jugak. Sampai kan sebulan sekali ambik nebulizer. Masa tu tidak tahu tentang bahaya nebulizer dan tidak tahu ada supplement yang boleh menguatkan sistem imun anak-anak.

Bersyukur, setelah saya mengenali Shaklee dan saya amalkan supplement Shaklee pada anak2 saya, jarang sekali mereka dapat sakit yang berpanjangan dan berterusan mengambil ubat doktor. Sebolehnya, saya cuba untuk tidak memberi ubat doktor dan antibiotik pada anak-anak saya.

2 supplement yang saya amalkan pada anak-anak saya;


1. NUTRIFERON 

♥ Untuk menguatkan sistem imun anak-anak supaya tidak mudah dijangkiti penyakit.


2. OMEGA GUARD 

♥ Meningkatkan perkembangangan memori janin dan kanak-kanak
♥ Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan kanak-kanak
♥ Membantu menyihatkan paru-paru, maka tidak perlu lagi ambik nebulizer
♥ Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti eczema, psoriasis dan lain-lain.


Bila anak-anak sihat, pastinya ibu berasa senang hati..
Pastikan anda beri yang terbaik untuk anak-anak anda..

Untuk tempahan, sila call/sms/whatsapp/wechat 0173725667

No comments:

Post a Comment