Apa yang Anda Cari ?

Saturday 26 April 2014

BAHAYA SET MENYUSU SHAKLEE

Mesti korang selalu dengar orang sebut Milk booster Shaklee a.k.a. Set Menyusu Shaklee...


Kita tengok dulu apa bendanya Set Menyusu Shaklee..


Dalam set menyusu Shaklee ada : B complex, Vitalea, Vitamin C, Alfalfa, ESP dan Ostematrix.



April 2011 - Pertama kali aku membeli supplement dan ia adalah milk booster..Ye betul...ia berhasil. Susu makin banyak dan pekat. Sampai tak muat peti ais aku yg comel tu..dan sampai aku secara terpaksa rela mencari anak susuan. Bahaya betul kan...sampai macam tu sekali..

Bahayanya lagi...selain dapat 2 orang anak susuan, aku terpaksa rela beli peti ais besar. Dah la keluar duit beli set menyusu, keluar duit beli peti ais lagi..ish ish ish..

Dalam sedar tak sedar, sembelit yang dah sebati dalam badan sejak kecil, beransur hilang. Dah tiada lagi istilah sembelit. Kalau dulu, memamg rasa bercinta betul bila nak buang air besar. Membuang pun seminggu 1-2 kali je. Sekarang aku dah jadi orang normal, boleh membuang tiap2 hari.

Yang lagi awesome, aku tidak lagi terlepek tidur seawal jam 10 malam. sejak mula ambik set menyusu tu, aku dah boleh relax tidur pukul 12 malam. Bila tidur lambat, macam2 kerja la aku boleh buat..

Bab kulit, toksah cerita la..sangat-sangat berbaloi, lebih-lebih lagi untuk orang yang malas nak berlotion, moisturizer, toner, cream macam aku. Kulit menjadi halus, lembut, tak bersisik, tak berminyak..

Eh...kalau nak cerita banyak lagi la kebaikan set menyusu ni..
Jadi, kalau korang tak ready nak dapat manfaat untuk kesihatan dan kecantikan seperti mana testimoni yang aku bagi tu, maka jangan lah ambik set menyusu Shaklee..




Dengan Untuk Maklumat lanjut mengenai Produk Shaklee dan Harga, sila berhubung terus dengan saya di tollgategirl@yahoo.com atau boleh SMS/Whatsapp saya di 017.3725667. Nak call pun boleh...

No comments:

Post a Comment