Apa yang Anda Cari ?

Monday 28 April 2014

DI SEBALIK SHAKLEE MALAYSIA..

Siapaka di sebalik ke'popularan' Shaklee kat Malaysia ni?

Kalau saya tidak menyertai Shaklee secara serious, pasti saya juga tidak tau siapakah mereka. Mungkin saya akan pikir mereka seperti MLM lain yang dimonopoli oleh BUKAN orang Melayu islam..

Tapi, tahukah anda? Bila tengok dalam Magazine/Buletin Shaklee iaitu "SHAKLEE TODAY" yang sampai tiap2 bulan tu, rata-rata yang naik rank dan dapat award adalah orang melayu Islam, Wanita, Suri Rumah..memang amazing!

Tak mahukah anda menjadi sebahagian daripada mereka???

Kebetulan kat rumah saya akan sampai 2 buletin MLM yang berbeza, sebab suami saya ada mendaftar dengan satu produk MLM yang lain. Bila saya tengok buletin yang lagi satu, memang majoriti adalah bukan melayu...

Oh ye! dalam team shaklee kami, mereka bukanlah sekadar Islam atas IC je ye...Dalam team Shaklee di dipimpin oleh Upline Islam, ramai yang telah berubah termasuklah saya. Kalau dulu, saya jarang sekali laksanakan amalan2 sunat ni. Tapi dengan menyertai group ini, saya diajar untuk sentiasa mengingati Allah, banyakkan amalan2 sunat, dan sentiasa mengingati yang reeki tu datang dati Allah..eh..dah masuk topik lain pulak ni...

Sekadar itu untuk hari yang nak saya kongsikan dengan pembaca.


Untuk sertai kami dalam group yang betul, boleh refer kat SINI.

Untuk Maklumat lanjut mengenai Produk Shaklee dan Harga, sila berhubung terus dengan saya di tollgategirl@yahoo.com atau boleh SMS/Whatsapp saya di 017.3725667. Nak call pun boleh...

No comments:

Post a Comment