Apa yang Anda Cari ?

Friday 8 March 2013

KENAPA SHAKLEE PILIHAN SAYA

Seperti yang anda tahu, saya adalah "pengedar" Shaklee.

Pada mulanya saya menyertai Shaklee hanya untuk kegunaan diri sendiri. Setelah melihat kebaikannya dengan lebih mendalam, saya telah mengesorkan Shaklee kepada ahli keluarga, kawan dan kenalan. Dengan niat untuk berkongsi kebaikan, maka saya telah menjual kepada mereka dengan harga yang istimewa dan sentiasa istimewa. 

Walaupun Shaklee merupakan salah satu syarikat MLM, saya tidak pernah dipaksa oleh "UPLINE" saya untuk berbuat lebih daripada daripada apa yang saya mampu. Jika saya memilih untuk mengembangkan perniagaan dan untuk menambah pendapatan,  mereka akan menjadi lebih gembira untuk membantu tetapi tidak pernah memaksa saya. Maka, pilihan di tangan saya. 

Saya benar-benar menikmati produk Shaklee yang saya guna dan saya sangat berpuas hati dan saya gembira kerana telah bertukar kepada produk yang lebih berkesan dan selamat. Ini kerana Shaklee adalah sebuah syarikat yang hebat.

Apabila menyertai Shaklee, saya tidak perlu runsing tentang menaja pengedar baru. Kalau dulu apabila saya mendengar tentang MLM, ia menjadi gerun kerana perlu mencari orang. Di Shaklee, ia tidak lagi menjadi keutamaan. Produk menjadi keutamaan. 

Bagi yang berminat untuk menjadikan Shaklee sebagai pendapatan tambahan atau pendapatan utama, sebab ramai yang berpendapatan lebih dari 5K pun berhenti sebab dah masyuk dengan Shaklee. Maka, boleh la berhubung dengan saya. Selain dari menambah pendapatan, kita juga berkongsi kebaikan Shaklee pada orang lain untuk hidup dengan sihat. 

Nak tau, kelebihan menjadi ahli Shaklee? Tengok sini



Boleh email saya di tollgategirl@yahoo.com atau sms ke 0173725667


No comments:

Post a Comment