Apa yang Anda Cari ?

Wednesday 9 January 2013

MENJADI AHLI SHAKLEE

Ramai ingin tahu tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee. Iyelah, dah beli tiap-tiap bulan, kenapa tidak anda mendaftar sahaja untuk menjadi ahli Shaklee, betul kan? Sebelum tu, pasti anda nak tahu apakah faedah berdaftar sebagai ahli Shaklee ni.

Antara keistimewaannya:



  • Pembelian produk dengan harga ahli.
  • Nikmati offer bulanan Shaklee.
  • Kumpul points dan tunggu cek/cash anda tiba!

Menarik kan? Yang bestnya tak perlu nak ada minimum purchase untuk maintain membership... Kecuali lah kalau dah 2-3 tahun tak beli apa2.. itu kemungkinan membership pun dah tak valid. Tapi saya percaya bila dah kenal & yakin dengan Shaklee memang tak berpaling dah pada produk lain especially yang kat kedai2, sebab:



  • Shaklee tiada bahan kimia yang berbahaya.
  • Shaklee adalah biodegradable.
  • Shaklee dibuat dari bahan2 semulajadi & diproses secara semulajadi.
  • Shaklee BUKAN SINTETIK!
  • Shaklee halal dah diyakini.
  • Shaklee natural.

Yang penting ia sangat menjaga standard dan very2 strict. Shaklee follows rules yang paling stringent, misalnya policy Shaklee lebih ketat dari USDA... dan FDA. Walaupun Shaklee adalah supplement tapi ia mengikuti garis panduan FDA... bukan sekadar DSHEA. DSHEA tak requires ujian klinikal tapi Shaklee buat ujian klinikal tau!



Bagaiman pula cara nak mendaftar untuk menjadi ahli Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi kami (kami akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID: 869481 kami (sms/email untuk pengesahan) sebagai sponsor.
Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui kami. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).
Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee

Sekiranya anda nak mendaftar sendiri di branch, anda memerlukan sponsor ID. Jadi, sila gunakan ID: 869481 saya sekiranya anda berhasrat untuk bersama-sama dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee online or offline.


Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi kami di tollgategirl@yahoo.com atau sms +6017 372 5667 untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment