Apa yang Anda Cari ?

Friday, 1 March 2013

BAYI DEMAM? SELSEMA?

Anak anda menyusu badan, namun masih kerap demam, selsema? pasti anda risau bila anak sakit, rasa seolah-olah nak ambil je sakit si kecik tu....Tapi boleh ke? jadi......


Jom amalkan NUTRIFERON, tiru mcm saya....


Seminggu satu ke dua sachet pun dah memadai. lebih-lebih lagi yang anak ada ekzema.

Sekotak boleh tahan sampai 3-4 bulan. lama tu.

Siapa lagi yang merlukan Nutrifeon ni?

- Orang yang selalu sakit influenza dan demam.
- Orang yang memiliki masalah imunisasi.
- Orang yang selalu outstation
- Orang yang selalu stress.
- Orang yang tak suka makan vitamin antioksidan, ACE boleh digantikan dengan Nutriferon
- Orang yang ada memiliki alergi dan eczema.
- Ibu yang menyusu anaknya yg mana anaknya selalu demam atau sakit yg berpanjangan

Maklumat lanjut tentang NUTRIFERON, baca kat SINI

Harga? Murah je...SMS/WhatsApp saya 0173725667.