Apa yang Anda Cari ?

Monday, 6 October 2014

MENU HARI RAYA YANG MENYIHATKAN

Selamat Hari Raya AidilAdha..


Bila tiba hari raya, mestilah ada hidangan hari raya. Semua orang tahu, apakah menu hari raya. Biasanya menu adalah sama, cuma mungkin cara masak tu berbeza mengikut negeri dan warisan masing-masing. 


Seperti saya sendiri, menu yang biasa dalam keluarga saya sejak dulu selain nasi himpit/ketupat adalah rendang, kari, sambal kacang, kuah lontong. Bila dah ada keluar mertua, saya mula kenal dengan daging masak dendeng. Bila hari raya korban, ada pulak sup tulang, sup gearbox. Memang menyelerakan.

sup gearbox

Kebanyakan menu melibatkan minyak, lemak, santan dan benda-benda yang kurang menyihatkan. Tapi ianya SEDAP...  Jarang sekali menu hari raya ada sup sayur, ikan kukus atau ikan bakar. Kalau ada pun, rasa macam lucu je..

Dan bila ada menu yang berlemak yang menyelerakan tu, tak kan la kita nak buat tak nampak je kan. Mana boleh..

Maka, di sini la pentingnya Lecithin, Alfalfa dan Phytocol-ST untuk melarutkan lemak-lemak dan juga kolestrol yang masuk ke dalam badan kita. Saya makan memang takde pantang, tapi lepas tu sendiri kena ingat la. Kena la telan supplement untuk jaga kesihatan. 

Jadi, jangan lupa masukkan 3 supplement di atas kedalam menu hari raya anda. Letak sekali atas meja bersama-sama dengan lauk pauk lain. Kalau baik hati, bagi sekali tetamu makan supplement Shaklee tu. hehehehe

Salah satu fungsi untuk setiap produk yang saya nyatakan diatas.


  • Lecithin bertindak sebagai pelarut utk kolesterol, triglycerides dan lemak2 yg lain.
  • Phytocol-ST merendahkan paras kolesterol LDL anda.
  • Alfalfa menurunkan tekanan darah dan tahap kolesterol



Dengan supplement Shaklee, kesihatan bertambah baik. Produk Shaklee dijamin kualiti dan menjalani ujian untuk memastikan produknya selamat. Saya suka produk Shaklee..


---------------------------------------------------------------------------------------------------

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



HUBUNGI SAYA
Email: tollgategirl@yahoo.com
H/P no: 017 3725667
FB: Ummi Hanifah Abd Halim
Instagram: mamaummi


COD - Saujana Utama; Puncak Alam; Alam Budiman; Sri Pristana; Sungai Buloh; Desa Coalfield; Sunway Kayangan; sepanjang jalan batu Arang dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA