Apa yang Anda Cari ?

Monday 6 October 2014

PENDUDUK SAUJANA UTAMA SEMAKIN BIJAK

PENDUDUK SAUJANA UTAMA SEMAKIN BIJAK



Penduduk Saujana Utama dan Sri Pristana semakin bijak dengan mengamalkan Supplement Shaklee dalam diet harian mereka. Mencegah penyakit itu kan lebih baik dari merawat penyakit. Ada yang membeli untuk menjaga berat badan, ada yang membeli untuk kesihatan dan kecantikan kulit, ada yang membeli untuk kesihatan dan kecerdasa IQ anak-anak mereka, dan macam-macam lagi la.


Mereka juga bertambah-tambah bijak bila mengambil keputusan untuk membeli supplement Shaklee dengan saya yang merupakan Pengedar Shaklee di Saujana Utama. 

Kenapa saya katakan mereka BERTAMBAH-TAMBAH bijak? Kerana, bila mereka membeli dengan saya, mereka boleh memilih sama ada untuk datang ambil dirumah saya ataupun meminta saya menghantar ke depan rumah mereka, tanpa sebarang kos penghantaran, FREE DELIVERY. Dan penghantaran adalah cepat. Ada yang order pagi, petang dah dapat. Ada juga yang call terus dapat barang dalam jam yang sama. Yang menariknya lagi, selain supplement Shaklee dan brochure, ada sesuatu yang menarik dalam bungkusan tersebut.. Khas dari saya untuk pelanggan-pelanggan saya.


Selain dari Saujana Utama dan Sri Pristana, saya juga membuat penghantaran ke Seri Adjua, Desa Coalfield, Alam Budiman, Alam Jaya dan juga Puncak Alam.


Sekiranya anda ingin menjadi sebahagian dari mereka yang bijak, sila la hubungi saya di 0173725667





Sihat Ceria Menawan: PENGEDAR SHAKLEE SAUJANA UTAMA

No comments:

Post a Comment