Apa yang Anda Cari ?

Monday, 29 September 2014

KEGUNAAN BASIC-H KETIKA MENGGORENG KEROPOK


Ini lah dia antara produk Shaklee yang murah dan jimat. 


BASIC-H....Harga MURAH, sebotol TAHAN LAMA sebab pakai dia sikit je dan BANYAK KEGUNAANnya..


Gambar ni bagitahu sebahagian kecil sahaja kegunaan dia.  Sebenarnya banyak lagi.

Basic-H

Bagi diri saya sendiri, ada satu perkara yang membuatkan saya tidak senang duduk kalau tiada Basic H dirumah. Nak tau kenapa?

Ini dia gambar keropok yang baru sahaja digoreng.  Apa pulak kaitan keropok dengan 
Basic-H ni?

Basic-H ketika memasak

Bagi orang yang buat kerja nak cepat aje, agak kelam kabut, bukan jenis sopan santun, pastinya akan kena percikan minyak panas ketika proses memasak. Sedikit atau banyak tentu akan kena.  Dan bila terkena je minyak panas, saya tak pikir lain dah.  Iaitu BASIC-H.
Sapukan terus Basic-H ke tempat yang terkena minyak atau kawasan yang terbakar.  Dan akan berasa sejuk dan nyaman. Kemerahan dan kesakitan akan hilang serta-merta. Lepuh pun tidak akan terbentuk. Percayalah...ini bukan gurauan.

Kalau dah kata jenis tak berhati-hati, memang dari dulu selalu kena benda-benda panas ni. Masa belum kenal Shaklee, macam-macam la saya jumpa. Apa sahaja orang kata, saya akan cuba. Namun, tidak berhasil. Pada tahun 2011, air panas tersiram pada kaki ..seminggu saya MC. Asik la buat dressing..sampai sekarang kesan tu masih ada, tapi dah pudar la..
Sejak saya mula rasa keberkesanan Basic-H untuk rawatan benda-benda panas ni, memang saya akan pastikan Basic-H sentiasa ada dirumah, pastinya di ruangan dapur. Takde masalah pun, sebab ianya murah dan boleh guna untuk banyak kerja-kerja lain.

Sekiranya anda jenis yang macam saya, standby la Basic-H kat rumah..

Perkongsian ini dibuat dari hati sebab petang tadi kena minyak panas masa goreng keropok. Dah okey pun..takde rasa apa lagi..



"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



HUBUNGI SAYA
Email: tollgategirl@yahoo.com
H/P no: 017 3725667
FB: Ummi Hanifah Abd Halim
Instagram: mamaummi


COD - Saujana Utama; Puncak Alam; Alam Budiman; Sri Pristana; Sungai Buloh; Desa Coalfield; Sunway Kayangan; sepanjang jalan batu Arang dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA