Apa yang Anda Cari ?

Tuesday, 29 January 2013

Omega Guard Shaklee Adalah Minyak Ikan Terbaik di Pasaran

Apa itu OMEGA GUARD SHAKLEE...

Omega Guard Shaklee adalah makanan tambahan minyak ikan yang berkualiti tinggi. Kandungan utama Omega Guard adalah EPA & DHA. 


EPA & DHA amat penting untuk kesihatan kita. Omega-3 mesti ada dalam dalam diet seharian kita kerana tubuh manusia tidak boleh menghasilkan asid lemak ini dengan sendiri. 

Kenapa mesti dan apa sebenarnya kegunaan omega-3 dan apa yang omega-3 ini lakukan untuk kesihatan manusia?



Penyelidikan secara meluas telah menunjukkan bahawa asid lemak omega-3 dapat mengurangkan keradangan, membantu untuk mencegah penyakit radang seperti penyakit jantung dan artritis. Omega-3 juga penting untuk otak, yang memberi kesan kepada tingkah laku dan fungsi kognitif. Omega-3 juga sangat perlu kepada ibu mengandung untuk perkembangan mata dan otak janin. 


Kelebihan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee


  1. Minyak ikan dalam Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)
  2. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik. 
  3. Omega-3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.
  4. Sangat berbeza daripada produk omega-3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.
  5. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.
  6. Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini
  7. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrask  omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.

perbezaan minyak ikan Shaklee dengan jenama lain
Ha...yang depan sekali yang Bold tu Omega Guard Shaklee la. Nampak tak kandungan EPA dan DHA adalah lebih tinggi dalam Omega Guard Shaklee. Rugi je beli jenama lain tu sebab EPA dan DHA yang kita nak tu sikit sangat. Tak memenuhi keperluan harian pun.

Banyak lagi kebaikan Omega Guard ni selain dari yang dah saya bagitau kat atas tadi. Meh baca lagi..

24 Manfaat Omega 3 Dalam Omega Guard Shaklee:
  1. Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita
  2. Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan
  3. Mencegah salur darah dari tersumbat
  4. Omega 3 dapat mencegah strok
  5. Mengekalkan tekanan normal darah
  6. Membantu mengurangkan ketegangan urat leher
  7. Mengurangkan sakit kepala
  8. Merendahkan kolestrol
  9. Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan
  10. Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL
  11. Mengawal masalah obesiti
  12. Mengurangkan risiko penyakit jantung
  13. Sangat bagus untuk ibu hamil dalam membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
  14. Meningkatkan perkembangangan memori janin dan kanak-kanak
  15. Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan kanak-kanak
  16. Membantu menyihatkan paru-paru
  17. Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti eczema, psoriasis, dan lain-lain.
  18. Mengurangkan demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus)
  19. Omega 3 juga membantu memperbaiki penyakit buah pinggang
  20. Membantu menentang kanser paru-paru, payudara, kanser prostat dan kanser kolon.
  21. Membantu meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan
  22. Membantu pankreas pesakit kanser berfungsi dengan lebih baik 
  23. Memelihara fungsi-fungsi sendi
  24. Mencegah penyakit gout

Selain itu, Omega 3 yang tekandung dalam Omega Guard Shaklee membantu memperbaiki masalah berkaitan otak seperti:-

  • Mencegah insomnia
  • Mengurangkan tekanan emosi
  • Mengurangkan kemurungan dan kebimbangan
  • Membantu memperbaiki masalah autism
  • Membantu memperbaiki masalah kanak-kanak hyperactive
  • Mengurangkan masalah schizophrenia
  • Mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak

Anda boleh cadangkan Omega Guard ni pada siapa selain diri anda sendiri?

  • Warga Emas
  • Pesakit Jantung
  • Wanita
  • Wanita yang telah melahirkan anak
  • Pesakit darah tinggi
  • Orang yang selalu lupa
  • Kanak-kanak berusia 1 tahun dan ke atas
  • Pelajar
  • Ibu menyusu
  • Ibu Hamil
  • Orang yang mementingkan tahap kesihatan yang bagus
Dah rasa teruja dengan kebaikan Omega Guard ni, jangan tunggu lama lagi.Teruskan order anda sekarang.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Minyak Ikan terbaik di pasaran ni, sila SMS/Whatsapp saya di 0173725667