Apa yang Anda Cari ?

Wednesday 20 June 2012

RAHSIA BAGAIMANA KEKAL BERTENAGA SEPANJANG HARI...

TRIPLE GEM...sempena menjelangnya bulan puasa...rahsia bagaimana kekal bertenaga sepanjang hari...

Alhamdulillah..kurang dari sebulan lagi kite akan berpuasa..tentu excited nak menyambut bulan yang penuh berkat Ramadhan Al-mubarak..kene ready mental and fizikal.....di sini saya nak 

share lebih detaill supplemen popular lebih2 lagi kalau dah nak puasa..iaitu MIGHTY 3 GEM..

......

sekilas fakta:"
TRIPPLE GEM-the perfect breakfast on the go..sarapan yang sempurna untuk bertenaga sehari.
ramai tidak sedar bahawa sarapan adalah rahsia untuk kekal sihat.ia menjadikan anda bertenaga sepanjang hari.jika tidak mengambil bfast.anda mungkin kurang tumpuan,kurang peka,rendah produktiviti kerja,kandungan gula dlm darah rendah...Jadi tripple gem shaklee ini menawarkan anda memulakan hari dgn sarapan yg lazat dan berkhasiat.kebaikkannya?Ia memberi tenaga sepanjang hari,membantu meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan,memelihara kesihatan secara menyeluruh.

Tripple Gem ni terdiri daripada  ESP (energizing soy protein, MealShake (MS) dan Performance Drink~ketiga2 ni dalam bentuk serbuk..bancuh jadi minuman....bukan tablet yer....(especially untuk mereka yang tak suke mkn pil-lagi bagus kerana kadar penyerapan zat lebih cepat kerana ia berbentuk cecair.. ...

Alhamdullilah..hot selling stuff minggu ni adalah Tripple Gem..favorite sume org.. tu yg saya bersungguh share kat sini...lagipun..mmg favorite saya gak... tu yang excited betul ni....besides..ia bukan untuk ibu2 je..tetapi untuk satu keluarga..kanak2,suami,isteri,parents...


Kena beli tiga2 ke?
 .tak semestinya ambil tiga2... normally kalau yang tak suke pada soya.... saya suggestkan MealShake dan Performance Drink(Ia adalah vitamin2,protin,fiber yang dah diblend menjadi serbuk.. perisa vanila..bestttt.~bak kata Faiz anak saya..wangiiii mealshake ni ek)...  Untuk ibu2 pula..boleh ambil Performance drink dan ESP..harga istimewa saya tawarkan sempena bulan puasa yg akan menjelang.

Cara bancuh: Mix 1tbsp & 2 tbsp Performance Drink into plain water(250ml) OR mix 1/4 cup MealShake & 2tbsp Performance Drink  into plainwater (250ml) ...minum 2x sehari... 
iklan sedikit....ni resipi esp+kurma+milk yang pernah saya cuba.dan ni testimoni customer hadha (saya pinjam ye...hehe)
resepinya :

rendam kurma dengan fresh milk semalaman dalam fridge. esok pagi blend dengan ESP. kalau korang tak BF, silalah tambah ais .. hehehe.. saya suka tambah badam dan kismis sebelum blend. lazat, berkhasiat, boost my energy, good for me and icha's beauty and brain, dan semestinya memeriahkan susu....






kredit to : Kak Cery.....

No comments:

Post a Comment