Apa yang Anda Cari ?

Wednesday, 30 December 2015

Merawat keputihan wanita

Keputihan merupakan salah satu masalah besar buat kaum wanita. Ada yang sedikit dan ada yang kritikal.

Walaupun ianya bukan satu benda yang menyakitkan, tetapi ianya menjadi satu masalah.

Bila ada keputihan ia menjadi suatu ketidakselesaan. Alat sulit akan menjadi gatal dan keputihan tersebut akan memberi kesan kotor kepada pakaian dalam.

Bila dah gatal, mesti la rasa nak garu kan? Takkan la anda nak menggaru ikut suka hati je. Malu...

Keputihan kalau dah sampai tahap kritikal sampai terpaksa makan ubat klinik. Ubat tahan gatal dan ubat antibiotik.

Ada dua produk Shaklee yang anda boleh pilih untuk mengatasi masalah keputihan. Iaitu Garlic complex dan Alfalfa Complex.

Sekiranya keputihan anda belum ditahap kritikal, memadai dengan mengambil Alfalfa Complex sahaja. Tak sampai seminggu mengamalkannya, keputihan dah beransur kurang.

Tentang kandungan Alfalfa ni anda tak perlu risau. Ia tidak mengandungi bahan-bahan kimia mahupun bahan yang merbahaya. Ianya selamat untuk anda makan.

Saya sendiri makan Alfalfa ni semenjak tahun 2011 sehingga lah sekarang. Badan pun rasa ringan je sebab alfalfa ni juga memainkan peranan untul detox badan kita.

Menarik kan.

Jangan biarkan keputihan anda menghantui anda dan suami..😄😄😄