Apa yang Anda Cari ?

Tuesday, 4 November 2014

PENDAPATAN SAMPINGAN UNTUK PERBELANJAAN ANAK MASUK SEKOLAH TAHUN DEPAN.

Salam pembuka bicara.

Artikel ni sesuai untuk anda yang mahukan pendapatan sampingan 3 angka atau 4 angka ataupun lebih dari gaji anda sekarng. Saya punya side income dah lebih dari gaji tu sebab saya dah berhenti kerja..jom teruskan baca sekiranya anda mahukan kebesan kewangan dan kebebasan masa.


Kenapa agaknya ramai isteri yang buat pendapatan sampingan? Dan kenapa anda juga terpikir untuk menambah pendapatan?


pendapatan sampingan
perniagaan online

Zaman sekarang isteri memerlukan duit poket sendiri. Duit gaji isteri cukup-cukup untuk bayar upah pengasuh, beli barang dapur, bayar loan kereta dan juga duit minyak & tol dan juga duit makan dengan kawan-kawan kat office. 


Jadi bila ada pendapatan sampingan, bolah la kaum Isteri menghulur lebih banyak pada mak abah mereka, boleh la beli apa-apa supplement untuk sihat, cantik luar dan dalam. Isteri kan kena cantik untuk suami. Jangan lupa isteri pun ada hutang PTPTN yang perlu dibayar. hehehehe


"Nak belajar macam mana cara tambah pendapatan?"

Dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda boleh mula menjana pendapatan sebanyak mana yang anda mahukan. Sekarang adalah masa terbaik untuk anda mula. Sebabnya bonus anda yang berangka-angka tu akan masuk tengah bulan depan iaitu 2 minggu sebelum mula sessi persekolahan. Boleh la topup untuk persediaan anak nak masuk sekolah.



Selesai berdaftar, saya akan membantu anda apa sahaja yang sebelum ni anda tidak tahu berkaitan bisnes Shaklee. Apa yang harus dibuat untuk dapat sale, bagaimana nak buat sale, produk-produk Shaklee dan segala berkaitan dengan bisnes ini. Nak tahu tak, ramai yang berjaya dapat 4 angka dalam bulan ke-2 selepas berdaftar. Asalkan anda buat apa yang saya suruh. 



Ada lagi yang anda perlu tahu tentang bisnes Shaklee ni. Ramai yang dah berhenti kerja bila pendapatan sampingan Shaklee sangat masyukkkk mengalahkan gaji bekerja yang keluar pagi balik malam, tinggalkan anak-anak ditangan orang lain, kena marah lagi dengan boss, kerja di pejabat yang tak habis-habis..


Dengan bermodalkan RM65 sebagai pendaftaran, saya memulakan pendapatan sampingan yang akhirnya kini menjadi pendapatan utama saya. Saya dan ramai lagi wanita diluar sana yang berasa seronok kerana menikmati kebebasan masa serta kebebasan kewangan. Saya menjalankan bisnes hanya dari rumah depan laptop, depan handphone dan juga depan anak-anak. Mudah...


Adakah anda bersedia untuk merasai kebebasan kewangan dan kebebasan masa?
Sekiranya YA, SMS/Whatsapp 'AHLI SHAKLEE' ke 0173725667.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------



"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN
DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN
MODAL SERENDAH RM75 
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



HUBUNGI SAYA
FB : Ummi Hanifah Abd Halim 
Phone : 017-3725667 (sms/whatsapp) 

Email : tollgategirl@yahoo.com