Apa yang Anda Cari ?

Wednesday 17 September 2014

MERAWAT DAN MENCEGAH GOUT DENGAN ALFALFA

ALFALFA MENCEGAH DAN MERAWAT GOUT

Gout cukup membuatkan anda merasa kesakitan, terseksa, tidak selesa, sengsara sehinggakan tidak boleh tidur. Walaupun bukan anda yang kena gout, melihat orang lain diserang gout pun akan membuatkan anda merasa kesakitannya.


Dalam sejarah Gout dikenali sebagai "penyakit raja-raja" atau "penyakit orang kaya".

Dahulu, ianya ia menyerang lelaki berumur 40-50. Namun, sekarang tidak lagi mengira umur. Umur 20an pun sudah ada yang menghidap penyakit ini. 

Gout adalah satu penyakit yang biasanya akan berulang. Keadaannya seperti arthritis-merah, lembut, panas, bengkak sendi. Ia terjadi pada sendi pangkal ibu jari kaki (yang paling biasa). Ia adalah disebabkan oleh peningkatan tahap asid urik di dalam darah. Asid urik menghablur, dan kristal terkumpul pada sendi, tendon dan tisu-tisu sekitarnya. 




Alfalfa merupakan makanan tambahan yang boleh membantu merawat dan mencegah  Gout.


Alfalfa adalah sejenis herba penawar gout. Alfalfa telah terbukti untuk mengurangkan tahap asid urik dalam aliran darah anda dan juga bertindak sebagai anti-radang. Ia mengandungi lapan asid amino penting dan banyak vitamin dan mineral. Alfalfa juga membantu untuk mengalirkan asid urik terkumpul ke dalam air kencing dan dapat membantu mengurangkan kesakitan.

Cara mudah, amalkan Tablet Alfalfa dari Shaklee. Harga pun murah. Jika anda amalkan alfalfa setiap hari, bukan GOUT sahaja tidak menyerang, malah anda juga terhindar dari beberapa penyakit lain. Badan anda pun akan rasa ringan je sebab Alfalfa ni juga dapat membuang toksin dalam badan anda.



Berminat untuk mencuba Alfalfa? Hubungi saya di 0173725667


"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN
DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN
MODAL SERENDAH RM75 
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. FB : Ummi Hanifah Abd Halim Phone : 017-3725667 (sms/whatsapp) Email : tollgategirl@yahoo.com * COD - Saujana Utama; Puncak Alam; Alam Budiman; Sri Pristana; Sungai Buloh; Desa Coalfield; Sunway Kayangan; sepanjang jalan batu Arang dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA 

No comments:

Post a Comment