Apa yang Anda Cari ?

Thursday 15 May 2014

SURI RUMAHTANGGA MEMANG HEBAT!

Suri rumahtangga kena lebih bertenaga dari kerja di pejabat. Lebih-lebih lagi dengan anak-anak yang di peringkat baru nak membesar. Memang satu peringkat yang mencabar.


Sape cakap suri rumah tangga ni senang, goyang kaki, banyak masa lapang? TV pun tak layan. Sampai tukang urut cakap saya ni marathon kat rumah...Melihatkan kaki saya seperti orang yang banyak bergerak.
Suri Rumahtangga
suri rumahtangga
Untuk memastikan badan sentiasa sihat dan bertenaga hingga ke malam, saya dan ramai lagi ibu-ibu di luar telah menambah suplement ke dalam diet harian mereka. Kalau harapkan makanan seharian semata-mata, memang lemau la badan ni. Pukul 10 malam tentu dah masuk tidur.

Kalau dulu masa kerja di pejabat, saya ambik yang asas sahaja iaitu B complex, Vitalea dan Vit C je. Sekarang ni saya perlukan lebih masa untuk 'stay up' buat kerja-kerja menambah pendapatan, maka saya telah menambah Cinch Energy Tea. Memang saya boleh berjaga hingga pukul 2 pagi tanpa rasa letih dan mengantuk. Ataupun saya tidur pukul 12 dan bangun balik pukul 4 pagi dengan keadaan yang segar.

Nak sihat dan bertenaga? Anda dah tau rahsia saya dan rahsia wanita2 lain di luar sana, apa tunggu lagi. 


Untuk Maklumat lanjut mengenai Produk Shaklee dan Harga, sila berhubung terus dengan saya di tollgategirl@yahoo.com atau boleh SMS/Whatsapp saya di 017.3725667. Nak call pun boleh...

No comments:

Post a Comment