Apa yang Anda Cari ?

Saturday 16 June 2012

ANTIOKSIDAN UNTUK SUBUR


Antioxidant yang terkandung dalam banyak bahan makanan kita khususnya dalam sayur2, ulam2 dan buahan2 adalah penting bagi mencegah kerosakan sel2 dalam tubuh badan kita. Semua organ dan tisyu adalah dibentuk dari jutaan sel2 yang sentiasa melalui peroses kerosakkan dan penggantian sel baru.

Jika kita bolih perlahankan atau cegah peroses kerosakkan sel2 dalam organ2 terpenting saperti otak , jantung, paru2 dan kidney, insyaallah, kita akan terus menikmati kesihatan dan umur panjang serta awet muda.

Sel2  benih lelaki dan wanita juga bolih rosak akibat dari bermacam2 tindakan dari luaran saperti jangkitan kuman. racun , toksin dll yang munkin berpunca dari makanan kita sendiri yang berlebihan gula dan lemak, juga makanan2 yang terlalu banyak mengadungi bahan2 pengawet, perisa dan pemanis Fast dan junk foods) yang semuanya menjadi toksin dalam badan kita,  tabiat merokok , minum arak, dadah dll.

Akbatnya orang lelaki kurang benih sperma, dan wanita tandus telor atau telornya tak matang menjadikan mereka kurang subur.
Anti oxidants bolih membantu meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita.Dengan mengamalkan supplement adalah yang terbaik untuk tujuan meningkatkan kesihatan, kesuburan, antistress dan awet muda.

Jadi, apa lagi mari dapatkan suplemen dari SHAKLEE dengan harga yang istimewa.

SMS saya 0173725667
Email saya tollgategirl@yahoo.com


No comments:

Post a Comment