Apa yang Anda Cari ?

Tuesday 15 May 2012

VITAMIN UNTUK WANITA HAMIL

Selamat bertemu...Di sini saya ingin berkongsi keterujaan saya ketika mengandung kali ke-3 sekarang ini.

Pengalaman sendiri dalam pengmbilan SHAKLEE ketika pregnant;
1. Tidak mengalami kekejangan (ini kerana saya mengambil OSTEMATRIX SHAKLEE)
2. Jika dilihat ditapak tangan, merah (maksudnya cukup darah) tidak seperti sebelum ni yang pucat.
3. Lebih bertenaga kadang2 sampai lupa yang diri sedang pregnant.
4. Tidak lagi mengambil Vitamin dari klinik.(B COMPLEX SHAKLEE turut mengandungi asid folik)
5. Tidak mengalami loya dan muntah.
6. Baby saya lebih agresif sejak dari usia kandungan 5 bulan (mungkin kerana saya mengambil OMEGA GUARD SHAKLEE)
7. Wajah lebih berseri2....(perasan pulak)
8. Sudah membuat persiapan untuk kulit lebih anjal selepas bersalin nanti. (kerana saya turut mengambil ESP SHAKLEE)



Jadi bagi sesiape yang sedang mengandung, anda harus rasa kebaikan SHAKLEE. Tidak disangkal lagi kebaikannya. Hanya beberapa RM untuk anda dan baby dalam kandungan anda berasa sihat...

Lagi tentang pemakanan ibu mengandung.




Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya di tollgategirl@yahoo.com atau sms ke 0173725667

No comments:

Post a Comment