Apa yang Anda Cari ?

Friday 11 May 2012

INGIN TAMBAHKAN BERAT BADAN????


Saya kerap ditanya tentang supplement untuk TURUNkan berat badan terutamanya dari ibu-ibu yang sudah bersalin..tak kurang juga dari mereka yang belum berkahwin yang ingin menjaga penampilan dan tampak lebih langsing ketika naik pelamin nanti.

Tapi hari ini saya nak cerita tentang supplement untuk golongan yang mempunyai masalah kurang berat badan atau underweight. Saya ada dapat beberapa soalan;

"..ada tak vitamin utk naikkan berat badan??"

InsyaAllah ada (^_-)



Kenapa 3 produk ini? Jom kita tengok fungsinya.
Multivitamin & multimineral yang mengandungi 12 jenis vitamin & 7 jenis zat galian yang diperlukan badan. Vita-Lea Shaklee dilengkapi zat besiyang diperlukan untuk memastikan HB kita berada di tahap yang normal. Sesuai untuk mereka yang selalu rasa lesu, rasa nak pitam, ibu hamil yang mempunyaimasalah HB rendah.

Meningkatkan metabolisma badan, menukarkan makanan kepada tenaga, mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan (anti-stress).

Sumber protein yang diperlukan untuk pembentukan sel-sel baru dalam badan. Protein merupakan vitamin asas untuk kesihatan badan secara menyeluruh. Seperti namanya, ESP juga membantu memberi tenaga kepada si pengamalnya. Protein membantu menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan memelihara otot agar tidak kendur termasuklah membantu menganjalkan payudara dan punggung.

ESP sesuai diambil oleh SEISI KELUARGA. ESP merupakan produk terhangat di kalangan ibu menyusu, ibu hamil dan mereka yang ingin kulit yang cantik dan bersih.

No comments:

Post a Comment