Apa yang Anda Cari ?

Friday 17 October 2014

PENGEDAR SHAKLEE PUNCAK ALAM

Di bandar, di pekan, di kampung, di desa, di Felda mahupun di sawah, rata-ratanya sudah mengenali produk Shaklee.


Tak terkecuali penduduk Bandar Puncak Alam. 




Jika anda penduduk Puncak Alam yang mahukan produk Shaklee tapi tak nak pos, tak nak transfer duit, tak nak bankin duit mungkin sebab tak percaya bisnes online ataupun susah nak pergi cash deposit machine, maka ini lah peluang anda untuk mendapatkan produk Shaklee dengan cara Cash On Delivery.

pengedar Shaklee Puncak Alam
Cash On Delivery

Jadi pada mereka yang tercari-cari Pengedar Shaklee yang sah untuk area Puncak Alam, silalah hubungi saya seperti di bawah. Anda tidak akan pernah menyesal mengenali saya. Hihihi. 


Jom order..nak tengok produk -->> PRODUK KESIHATAN dan *HARGA 
*(Anda beli dengan saya ada harga yang lebih istimewa).

Sekiranya ada sebarang kemusykilan, boleh terus berhubung dengan saya..





---------------------------------------------------------------------------------------------------

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



HUBUNGI SAYA
Email: tollgategirl@yahoo.com
H/P no: 017 3725667
FB: Ummi Hanifah Abd Halim
Instagram: mamaummi





No comments:

Post a Comment