Apa yang Anda Cari ?

Wednesday 8 October 2014

10 Sebab utama untuk menggunakan Produk Shaklee

Anda boleh jumpa Vitamin atau makanan tambahan dimana-mana sahaja. Kalau dulu hanya di farmasi dan klinik, tetapi sekarang di jualan internet pun banyak. Tak terkira banyaknya, saban hari ada sahaja keluar produk-produk baru. Ada yang mampu bertahan lama, dan ada juga yang bagaikan chipsmore, kejap ada kejap takde..Jangan tak tahu, ada juga yang telah berada di pasaran, tiba-tiba kementerian kesihatan sahkan produk tersebut adalah merbahaya.


Sebelum anda membuat keputusan untuk mendapatkan vitamin ataupun makanan tambahan untuk meningkatkan tahap kesihatan anda dan keluarga, saya cadangkan anda melakukan sedikit penyelidikan mudah. Baca label dan bandingkan. 


Berikut adalah kenyataan yang dikeluarkan oleh "Shaklee's Health Sciences and Education department" yang ingin saya kongsi. 

"10 Sebab utama untuk mengambil Produk Makanan Tambahan Shaklee". 


  1. Shaklee menjalankan lebih 100,000 ujian setiap tahun untuk memastikan keselamatan dan keberkesanan produk. 
  2. Setiap satu Produk Shaklee adalah 100% diuji untuk memastikan dan menjamin bahawa setiap bahan yang tertulis di label produk adalah wujud dalam jumlah yang sesuai. 
  3. Semua bahan-bahan dalam produk Shaklee berada di bawah protokol Shaklee yang sangat ketat, termasuk la ujian untuk memastikan tiada bahan kimia merbahaya, termasuk racun perosak, racun herba, logam berat, sisa pelarut, dan lain-lain 
  4. Para Saintis Shaklee  mencipta formulasi bahan-bahan utama aktif yang digunakan adalah diuji sebagai yang paling berkesan, jauh lebih tinggi daripada kebanyakan produk di pasaran. 
  5. Setiap produk dirumuskan dengan bahan-bahan makanan yang telah dikaji secara meluas untuk mengesahkan keselamatan dan keberkesanan. 
  6. Shaklee menggunakan sistem penyerapan yang lebih efektif untuk meningkatkan bioavailabiliti - dan sistem-sistem ini diuji untuk mengesahkan kelebihan penghantaran nutrien kepada pengguna. 
  7. Semua bahan-bahan mestilah diterima dari sudut pandangan falsafah Shaklee, dan juga penelitian terperinci untuk keselamatan. 
  8. Shaklee mempunyai komitmen untuk mengelakkan penggunaan perisa tiruan, pemanis, dan pengawet tambahan. Shaklee menggunakan protein soya yang tidak  diubahsuai (Non-GMO)
  9. Shaklee mencipta banyak standard dan protokol yang digunapakai untuk pembuatan yang kini dirujuk sebagai "Good Manufacturing Practices (GMPs)".
  10. Bukti berterusan prestasi produk Shaklee ditunjukkan oleh: 

• Lebih 100 penerbitan saintifik, 90-plus dalam jurnal ulasan 
• Penyelidikan Landmark, kajian menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil makanan tambahan Shaklee dalam tempoh 20 tahun mempunyai kesihatan yang ketara lebih baik daripada pengamal vitamin lain dan juga yang langsung tidak mengamalkan makanan tambahan. 
• Produk Shaklee menjana atlet untuk memenangi 125 pingat
• Produk Shaklee mengisi penerokaan dunia, "7 of Time-Life’s “Greatest Adventures of All Time,” dan angkasawan NASA Shuttle dengan produk rehidrasi khas (dipanggil Astro-Ade). 


by ~ Dr Jamie McManus, MD, FAAFP 
Chair of Medical Affairs, Health Sciences and Education for Shaklee Corporation



Maka dengan ini, tanpa ada rasa ragu-ragu, saya mengesyorkan anda menggunakan produk Shaklee untuk kesihatan anda sekeluarga..


---------------------------------------------------------------------------------------------------

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?
BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..
MODAL SERENDAH RM75
PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI"



HUBUNGI SAYA
Email: tollgategirl@yahoo.com
H/P no: 017 3725667
FB: Ummi Hanifah Abd Halim
Instagram: mamaummi


COD - Saujana Utama; Puncak Alam; Alam Budiman; Sri Pristana; Sungai Buloh; Desa Coalfield; Sunway Kayangan; sepanjang jalan batu Arang dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA










No comments:

Post a Comment