Apa yang Anda Cari ?

Friday 9 May 2014

BUAT APA TENGAH MALAM?

Masih berjaga untuk buat entry, buat blogwalking, update blog, korek ilmu tentang supplement, schedule post..inilah rutin harian..kadang2 tu ada gak terlepas.

Tapi kenapa perlu susah-susah tahan mata untuk buat semua ni? Kan lebih baik masuk je tidur pkl 10 sekali dengan anak-anak.

Itu mungkin kata-kata orang yang tak ada misi, takde impian. Ye..aku dulu macam tu la.


Tapi, sekarang aku ada misi, ada impian. Aku buat semua ini untuk merasa Financial Freedom satu masa nanti. Semoga Allah memberkati apa yang aku lakukan. 



Untuk Maklumat lanjut mengenai Produk Shaklee dan Harga, sila berhubung terus dengan saya di tollgategirl@yahoo.com atau boleh SMS/Whatsapp saya di 017.3725667. Nak call pun boleh...

No comments:

Post a Comment