Apa yang Anda Cari ?

Friday, 9 May 2014

B COMPLEX MENGATASI STRESS

Sejak akhir-akhir ni asik moody dan stress je..Anak2 buat perangai sikit pun aku asik nak melenting je..ni semua gara-gara B complex Shaklee..

Dan dalam seminggu dua ni asyik rasa nak pitam dan sakit kepala..

Sebenarnya, dah lama aku stop ambik B complex. Ntah kenapa pagi ni lepas sarapan, ringan je tangan ambik sebiji B complex dan sebiji Vitalea masuk dalam mulut.

Dan hari ni aku rasa lebih tenang . Anak2 pun x de kena marah lagi hari ni walaupun macam2 ragam budak-budak ni.

Rupanya betul la B complex ni bertindak sebagai penenang a.k.a anti-stress.


Anda selalu stress? Stress ni x boleh dibiar berterusan.. nanti boleh dapat penyakit seperti tekanan darah tinggi, sakit jantung dan boleh membawa kepada stroke.

Ha..kan teruk tu..



Jom amalkan B complex Shaklee. Sebotol tahan 4 bulan...anda dapat BONUS..kulit anda pun jadi cantik..

Nak order, sms/whatsapp 0173725667