Apa yang Anda Cari ?

Thursday, 27 June 2013

CARA ATASI MASALAH SEMBELIT

Dah lama saya nak kongsikan betapa hebatnya alfalfa dalam membantu menangani masalah orang yang ada sembelit.

Pengalaman saya sendiri, sejak dari kecik memang saya ni jenis susah buang air besar.
Selalu pergi klinik bukan sebab demam, tapi sakit yang disebabkan tidak membuang air besar beberapa hari. Bagi yang ada sembelit tentu tau.


Gejala ni berterusan sehingga saya sudah berkahwin. Sampai dah masuk bilik air, keluar balik mengadu kat husband tak boleh buang air besar. Sampai seminggu sekali baru buang, itu pun dengan puas meneran, sampai darah pun keluar sekali.

Doktor kata minum air banyak, makan betik, pisang dan ambik sejenis cecair dari klinik, pun tak berjaya selesaikan masalah sembelit.

Masalah berterusan sehingga sekian lama.

Pada tahun 2012, saya telah berkenalan dengan Alfalfa Shaklee. Saya kenalnya sebagai milk booster. Tak tahu pulak yang dia boleh membantu orang sembelit macam saya ni. Dengan pengambilan Alfalfa secara konsisten, dengan sendirinya masalah sembelit saya hilang.

Sekarang, setiap hari saya dapat buang air besar dengan sangat lancar, tanpa meneran sampai keluar air mata dan tanpa terkejar-kejar seperti makan julap.


Antara lain khasiat Alfalfa tengok di sini.