Apa yang Anda Cari ?

Monday 13 May 2013

VIVIX PRODUK UNTUK MENCEGAH PENYAKIT KRITIKAL

Cuba perhati sekeliling anda..
Ada tak saudara mara atau orang yang paling hampir dengan anda mempunyai penyakit Kanser, Jantung, Darah tinggi, Kencing Manis atau mana2 penyakit kritikal yang selalU dikaitkan dengan keturunan? 

Namun, kebanyakan penyakit kritikal sekarang ni tidak lagi mengira usia mahupun keturunan. Penyakit Gout bukan lagi menyerang lelaki yang usia 40an sahaja..seawal usia 20an pun dah kena. Penyakit kanser juga tidak lagi mengira keturunan..


Tahukah anda kebanyakan penyakit berpunca dari kerosakan sel?


Jadi, sebelum anda disahkan menghidap mana2 penyakit, jagalah kesihatan diri anda...
Jangan la dah dapat penyakit baru nak cari penawar....


Saya sangat mengesyorkan VIVIX untuk mereka yang berisiko untuk menghidap penyakit2 kritikal.


Ini kerana VIVIX membantu anda dalam 4 langkah penting dalam menjaga kesihatan anda iaitu:

1. Mempertahankan sel (cell defense) 
2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)
3. Memperbaiki sel (cell repair)
4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)


Walaupun mak saya tidak berisiko untuk menghidap mana2 penyakit kritikal, namun saya tetap memberinya VIVIX untuk kesihatan keseluruhan nya. 

Suami saya juga telah mengamalkan VIVIX sejak setahun yang lalu...



Berminat untuk mengetahui lanjut tentang VIVIX, anda boleh call / SMS / Whatsapp saya di 017 3725667

No comments:

Post a Comment