Apa yang Anda Cari ?

Saturday 24 August 2013

PUNCA GOYAH RUMAHTANGGA


Info Ini khas buat mereka yang bakal bergelar suami ataupun yang telah pun mendirikan rumah tangga.

Tanda - Tanda Anda Mengalami Mati Pucuk / Impotent

Terdapat 4 jenis mati pucuk dan di senaraikan di bawah ini bagi menambah pengetahuan anda. Sila AMBIL PERHATIAN sekiranya ANDA
mengalami :

1. Zakar langsung tidak mampu menegang. Ia adalah jenis mati pucuk yang gawat dan biasanya berlaku pada kadar 1 dalam 100 lelaki. Ia mati pucuk yang paling di takuti lelaki.

2. Zakar lembik dan tiada berupaya senggama. Mani keluar sebelum senggama. Ia adalah jenis mati pucuk yang mendukacitakan.
Ia biasa di ubati dan mungkin boleh berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua.

3. Zakar tegang tetapi tiada boleh memancutkan mani. Ia juga termasuk mati pucuk, bukan tanda lelaki itu kuat tenaga batin. Lelaki terpaksa berhenti senggama kerana keletihan dan kejerihan.

4. Zakar yang tiada tegang seperti biasa. Ia juga adalah jenis mati pucuk. Ada yang mengelarnya sebagai lemah syahwat atau lemah tenaga batin. Jenis ini akan di hadapi oleh semua lelaki.

Pastikan anda tidak tergolong dalam masalah di atas kerana ia bakal mengoyahkan rumahtanga anda. Pulihkan ia sebelum terlambat dan dapatkan cara mengatasinya sekarang. Untuk maklumat lanjut anda boleh Klik Sini

Moga Info ini dapat memberikan manfaat buat kita semua

No comments:

Post a Comment